Vajon ki akar kitörni belőled?
Mi abban szeretnénk segíteni, hogy jobban kifejezhesd az öltözeteddel, aki valójában vagy.
A víziónk
A férfi kiegészítők nem csupán különleges alkalmakra valók és nem is csak egy bizonyos csoportnak vannak szánva. A viselésükben nincs semmi hamisság és nem is feltétlen az a cél, hogy jól nézz ki bennük. A kiegészítőink egy üzenetet hordoznak a viselőjükről, azt segítenek kifejezni, hogy a hordozójuk miben egyedi.
Trendhim olyan férfi ruházati kiegészítők boltja, amik egyszerre divatosak és pénztárcabarátak. Néhány éves robbanásszerű fejlődést követően a kínálatunkban ma már képviselteti magát a legkülönfélébb, évenként frissülő kollekciókkal, de a külön férfiaknak szóló tudásbázisunk cikktára is napról napra bővül.
Az értékeink
Szívesen dolgoznál a Trendhimnél?
Fedezd fel a nyitott állásajánlatainkat és ismerj meg minket jobban az Atlas-szal.
A Trendhim-sztori
A legélénkebb emlékünk a kezdeti időszakból, hogy annyit dolgoztunk, hogy mindennél jobban vágytunk 10 extra perc alvásra. És még mi akartunk először pékséget nyitni...
Ahogy egy férfit is a döntései és választásai határoznak meg, úgy egy márka története is megannyi egyéni és kollektív döntés, személyes áldozat és erőfeszítés összesége.
A mögöttünk lévő üzleti évek tapasztalai után állítjuk, hogy ma férfi ruházati kiegészítők olyan választékát kínáljuk, ami sehol máshol nem található meg! A kínálatunk java Dániából származik, ez a 13 dán márka csak nálunk érhető el. Folyamatosan szem előtt tartjuk, hogy a kínálatunkban megjelenő összes termék alkalmas legyen arra, hogy egy férfi személyiségnek kifejezze egy-egy aspektusát.
Neked csak választanod és válogatnod kell, hogy melyik darabról érzed úgy, hogy reflektál a személyiséged egy szeletére, hogy melyik a kifejezőbb. De legfőképpen:
Milyen sztorit akarsz megosztani magadról?
Itt és most megismerheted a kezdetektől a Trendhim bukkanóktól sem mentes rövid történetét. Igen, meghívunk egy időutazásra.
2007 - a zéró év
A mi sztorink úgy kezdődött, hogy a középsuliból kikerülve egyből saját céget, vállalkozást akartunk, de nagyon hamar kiderült, hogy a hajnali négyes kelés nem nekünk való...
A Trendhim két alapító atyja 2007-ben Sebastian és jómagam (Mikkel) volt. Még csak 18 évesek voltunk, érettségi előtt állva. Tele voltunk energiával, vágyakkal, ambícióval, meg elég naivitással ahhoz, hogy tényleg ebben a korban tényleg belevágjunk.
Egymás között először két ötletet ápoltunk. Az egyik egy friss pékáru-házhozszállítási szolgáltatás lett volna, a másik egy férfi ékszerekre és kiegészítőkre specializálódott webshop.
Biztos hallottad már azt, hogy a siker titka az üzleti életben is az állhatatosság? Ez minden bizonnyal így is van, de mivel a pékek rendkívül korán kezdik a napot, a kemencéből frissen kikerült kenyérre épülő üzleti modell az alvási esendőségünk miatt hamar kikerült a képből.
A spontán égést szenvedett pékáru projekt hamvaiból azonban egy olyan üzlet főnixmadara emelkedett ki, amire ma már joggal lehetünk büszkék.
2008 - 2014
Gondolkodj nagyban, vagy menj haza
Mindent befektettünk - nem csak pénzt, de időt, kapcsolatokat és a társasági életünket is - a vállalatba. 16 órás műszakok két hétig minden nap. Semmi vakáció vagy szünet. Ez volt a hajtás definíciója.
A közös lakásunkból egy olyan házba költöztünk, ami elég nagy volt ahhoz, hogy minket és a céget is befogadja. Kevesebb mint egy évvel később a Trendhimet egy valódi raktárba kellett költöztetnünk.
2009 végén a Trendhim elég nyereséges volt ahhoz, hogy főállású fizetést biztosítson számunkra. Mindaddig újságokat hordtunk ki és virágkötészetet végeztünk, hogy megélhessünk. Sok szenvedély kell ahhoz, hogy részmunkaidős munkával finanszírozd a főállásodat.
2012-ben úgy döntöttünk, hogy itt az ideje, hogy elkezdjük saját termékeink tervezését. Megszületett az első saját márkánk, a Lucleon.
2014 végére a Trendhim folyamatosan és egységes tempóban növekedett, így természetesen kibővültünk Norvégiába, Svédországba, Finnországba és Hollandiába.
És... elkezdtünk embereket felvenni a rendelések csomagolásához. Hát, ez a siker!
2015
Egy fantasztikus év
2015-ben érkezett meg Karina és Kristof. A kínálat tovább növekedett, és a bérelt raktárház annyira zsúfolttá vált, hogy csak oldalazva lehetett a feltornyozott dobozok között közlekedni!
Mivel a raktárházunk a dobozolt termékek valóságos labirintusává vált, ezért mi öten tartottunk egy megbeszélést. Végül órák alatt, mindent megfontolva arra jutottunk, hogy ennek a helynek is búcsút intünk...és áthurcolkodunk az utca másik felére.
Az új "bázisunkhoz" már hozzátartozott egy relaxációs helység pingpongasztalokkal, sőt egy gokartpályával is.
Többet egyikünknek se kellett osztoznia éjszakénként egy helységen. Most ha azt gondolod, hogy ekkor váltunk igazi nagymenőkké és profikká, szerintünk nem ez volt a helyzet.
Az élet- és céges filozófiánkban mindig volt némi könnyedség és lazaság. Azt már az elején eldöntöttünk, hogy csak a látszat kedvéért nem veszünk fel professzionális attitűdöket.
Mi szeretjük megőrizni a közvetlenséget az ügyfeleinkkel szemben is. A problémákat azonnal és lényegében kezeljük. Azt szeretnénk, hogy a vásárlóinkkal egy közösséget alkossunk. Emberileg és persze üzletileg is gyarapodnánk, ez azonban szerintünk túlmutat pusztán a professzionalizmuson.
Minden sikeres üzletnek kicsit más a története. Nem gondoljuk, hogy mi nyújtjuk mások számára a tuti receptet sikerre és a meggazdagodásra, és mi nem is férünk bele egy egyszerű skatulyába.
2016
A nagy terjeszkedés éve
És ezzel el is érkeztünk 2016-hoz, a nagy ugrás évéhez.
2016 februárja oszlopos mérföldkő volt abból a szempontból, hogy 11 új országot megcélozva 43 fordítót is felvettünk. Ez annyit jelentett, hogy 3000 terméket és a teljes weboldalt nyolc különféle nyelvre kellett lefordítani. Ez bonyolultabb, mint amilyennek elsőre hangzik, de közösen végül átjutottunk az összes felmerülő nehézségen.
Ugyanennek az évnek a végére ráadásul 5000-esre bővült a terméklistánk. Szerencsére a hely az nem volt gond, az új raktárházban minden kényelmesen elfért.
2017 - 2018
Csúcs és mélypont
Még egy Black Friday-os szerverösszeomlás sem volt hatással a forgalomra. Mindenki összekapta magát, és végül minden megrendelt termék időbe odaért, ahova kellett. Az év végén ráadásul hír lettünk a hazai sajtóban is, Sebastion volt akkor a nap sztárja!
2017/2018-ban 12 új országban lettek elérhetőek a termékeink, közöttük Ausztráliában, Szingapúrban, Kanadában, Új-Zélandon és az USA-ban. Ezzel összesen 28 piacon voltunk már jelen. Az egyedi tapasztalatainkról több sztorink lett, mint amit el tudnánk helyben mesélni...
A Trendhim vált Dánia tizedik leggyorsabban növekedő cégévé 2017-ben. Ha valaki megkérdezni, mi volt a sikerünk kulcsa, mi őszintén azt tudjuk válaszolni, hogy a csapatmunka, a termékek és a szolgáltatás minősége.
2019
Új történetek várnak ránk
Emlékszel, mennyire büszkék voltunk az első "házon belüli" márkánkra? Ma már 13 egyedi márka több mint 1600 terméke szerepel a kínálatunkban. Előnyben részesítjük az olyan termékeket, amiket szülőhazánkban hoztak létre a saját tervezőcsoportjaink, és amik csak rajtunk keresztül érhetőek el.
Ha változtunk is, akkor annyiban, hogy a cég, a vállalkozás, a közös élmények és sikerek hatására mi is többek lettünk. Martin még mindig habzsolja az energiaitalokat, a vásárlóink pedig egyre nagyobb kínálatból állíthatják össze a saját üzenetüket.
Ami viszont a legmotiválóbb és bennünket is többre ösztönöz, az egy munkakörnyezet létrehozása, ahol keményen dolgozó, felelős, előzékeny és figyelmes munkatársakkal vagy körülvéve. A Trendhim csapatába mára több mint 50 fantasztikus és érdekes ember tartozik; van, aki minden munkaidejét ránk szánja, van, aki részmunkaidős. A lényeg, egy csónakban evezünk.
Felmerült olyan ötlet, hogy mindenkiről készítünk egy képet a dániai központban, de ez lehetetlennek bizonyult. 26 munkatársunk képe viszont megtekinthető.
Ez a sok új termék és kolléga azonban növekedési nehézséget okozott nekünk. Az új raktár, ahová 2015-ben költöztünk, már túl kicsi volt számunkra, ezért átköltöztünk egy 3 000 m2-es ingatlanba, amely bőséges helyet biztosít a növekedéshez.
2020
Jó szolgáltatás = jó üzlet
Kifizetődött, hogy összpontosítottunk ügyfélszolgálatunkra. Mivel a bezártság miatt többen vásároltak online és egyre többen osztották meg tapasztalataikat a közösségi oldalakon, a Trendhim híre futótűzként terjedt - túlnyomórészt pozitív értelemben.
A szájpropaganda hozzájárult a növekedésünkhöz, ami lehetővé tette számunkra, hogy több embert alkalmazzunk, több terméket tervezzünk és nagyobb mennyiségben rendeljünk, csökkentve ezzel a teljes költséget. Mindez segített abban, hogy kiegészítőinket megfizethető áron tartsuk, miközben jelentősen javítottunk a minőségen és a termékválasztékon.
A 2020 több okból is rossz volt, de mi úgy láttuk, hogy ez egy lehetőség hogy jobbá váljunk. Mindig is tudatában voltunk a környezet és a társadalom egésze iránti felelősségünknek, de ebben az évben elindítottuk az eddigi legambiciózusabb fenntarthatósági projektjeinket .
2021
Oké, ez kezd nevetségessé válni
Az a 3000 m2-es raktárépület, amelybe 2019-ben költöztünk. Tudod... az, amelyikben "rengeteg hely van". Igen, túl kicsi lett. És ez még nem minden: a raktárirányítási rendszerünk nem tudta kezelni a naponta érkező megrendelések számát.
Ezért összeszedtük csapatunkat és az egész raktárat - mind a több, mint 650 000 terméket - egy hétvége alatt elszállítottuk! A 3,3 hektáron elterülő, 5500 m2 alapterületű raktárba csak akkor építünk még több helyet, ha szükségünk lesz rá, mert mostantól így csináljuk. Az új raktárrendszerünk pedig úgy működik, mint egy olajozott gépezet.
A világjárvány és a vele járó globális ellátási gondok ellenére, sikerült több, mint 1000 exkluzív terméket felvázolnunk, prototípusokat létrehoznunk és iterálnunk, valamint több, mint 100 fantasztikus kollégára növelnünk a személyzetünket, akik közül sokan az alábbi képen fejezik ki lelkesedésüket.
Gyorsan növekedtünk ebben az évben és ezt a növekedést stratégiailag használtuk. A nagyobb volumenű megrendelések olcsóbbá teszik a gyártást, de ahelyett, hogy lecsökkentettük volna az árat, inkább a minőséget emeltük. 2021-ben a legnépszerűbb termékeink közül néhányat továbbfejlesztettünk, és ezt a közeljövőben is folytatni szándékozunk - amellett, hogy minden héten újabb fantasztikus termékekkel bővítjük a kollekciót.
Tanulni annyi, mint élni és fejlődni annyi, mint gyarapodni.
2022
Fókuszban a szolgáltatás
A valaha volt legkelendőbb karóránk a Dante. 2022-ben nagy kockázatot vállaltunk és újraterveztük a vásárlói visszajelzések alapján. Lesd meg a Dante II-t.
Befektettünk egy vadonatúj UV nyomdagépbe, hogy egyedi nyomtatású óratok hátlapokat készíthessünk. Ez azt jelenti, hogy mostantól dombornyomhatunk szöveget a bőrbe, lézerrel gravírozhatjuk a fémet és képeket nyomtathatunk a karórák hátlapjára. Szeretjük személyessé tenni.
Az új irodánknak otthonosnak kellett lennie – nem csak egy bérelt irodahelyiségnek. Minden részleg saját maga díszítette fel a területét és most az egész iroda olyan, mint a kedvenc találkozóhelyünk. Megnyitottuk a saját házon belüli edzőtermünket is! Szobabiciklis íróasztalok, futópadok és egy belső edzőterem... Nincs kifogásunk, hogy ne maradjunk formában.
Ha nem lenne az a sok süti...
2023
Olyan... Sok... Termék...
Nem csak új rekordot állítottunk fel azzal, hogy abban az évben több mint 2000 terméket tettünk elérhetővé online, hanem több kategóriát is hozzáadtunk választékunkhoz. Boxeralsók és zoknik különféle formákban, anyagokban és színekben, külön kategória ajándékdobozok számára, valamint egy egész halom piercing ékszer.
Ünneplés gyanánt, pár srác az irodában átszuratta a fülét.
Egy új házon belüli márkát is köszöntöttünk a választékunkban – Otsu, a street styte márkánkat. A műveleti oldalon jelentős beruházást fektettünk egy új válogatógépbe, amely képes óránként több mint 2000 csomagot válogatni 99,9%-os pontossággal.
És az utolsó szerénykedő mérföldkő: 28+ piacon átlagosan 4,7-es értékelést értünk el a Trustpilot oldalon, minden piacon minimum 4,5 ponttal.
2024
Lőjjünk ki a jövőbe
Az évet egy vadonatúj, frissített Atlas-szal kezdtük. Az Atlas útmutató a vállalati kultúránkhoz, kommunikációnkhoz és házi márkáinkhoz.
Érdekelne munka a Trendhimnél? Vess egy pillantást...
Új szortírozónk jól jönne a Valentin-napi kampányunk során. 43 114 csomagot kézbesítettünk és az új ajándékdobozaink nagy sikert arattak!
2025
Hamarosan folytatjuk